Retour
Retourneren in 2 minuten geregeld!
Waar kan ik een retourzending aanvragen?
Je kan een retourzending ten alle tijden per mail of telefoon aanvragen via de klantenservice. Vooral op het moment van een klacht wordt je op deze wijze het snelst geholpen.
Wat kan ik retour sturen?
1. Na ontvangst van de bestelling heb je een bedenktermijn van 40 dagen. Binnen deze termijn kan je aangeven dat je (een deel van) jouw bestelling wilt retoureren (dit heet herroepen). Je kunt hiervoor gebruik maken van het modelformulier voor herroeping, maar je bent hiertoe niet verplicht. Na herroeping heb je 14 dagen de tijd om te retourneren aan ons magazijn met gebruik van antwoordnummer: 2098, 6710 VA EDE GLD. Laat het onze klantenservice wel even weten via [email protected].
2. Wanneer een product in nieuwstaat is (indien redelijkerwijs mogelijk in de originele verpakking, ongebruikt en/of geen zichtbare gebruikerssporen).
U bent aansprakelijk voor de waardevermindering die ontstaat door meer te doen met een product dan nodig om de aard en kenmerken ervan vast te stellen.
Hoeveel kost het iets retour te sturen?
Je kunt op eigen initiatief iets retoursturen of gebruik maken van onze retourservice. Dan is het retourlabel veel goedkoper. . Als je iets retour wil sturen vanwege schade of omdat wij het verkeerde product hebben geleverd dan is dit uiteraard gratis.
Je hebt een bedenktijd van 40 dagen vanaf het moment van ontvangst. Na herroeping heb je 14 dagen de tijd om te retourneren. Voor volledige terugbetaling is het van belang dat het product nog in nieuwstaat is (zie 'Wat kan ik retour sturen').
Je kan uiteraard ook op eigen initiatief een product retourneren naar ons magazijn. Je betaalt dan wel zelf de verzendkosten.
Kan ik ruilen
Opsturen en retourneren zijn twee gescheiden processen. Voor de order die verkoopbaar retour komt krijg je jouw geld terug. Je kan dan zelf de nieuwe order plaatsen met het gewenst product. Wanneer wij het verkeerd hebben geleverd dan kunnen wij uiteraard naleveren.
Wie kan ik benaderen voor hulp?
Heb je een vraag over het retour sturen of heb je hier hulp bij nodig? Onze klantenservice helpt je graag!
Mail: [email protected]
Hoe verloopt de retour procedure?
1. Na het aanvragen van de retour, zal een medewerker deze binnen 1 of 3 werkdagen bekijken. Indien nodig zal er nog contact met je opgenomen worden.
2. Op basis van de aanvraag zal deze worden goedgekeurd op afgewezen. Hier krijg je uiteraard bericht van.
3. Indien goedgekeurd, kun de retourzending worden klaargemaakt en op de gewenste/afgesproken manier worden geretourneerd.
4. Zodra wij de producten ontvangen hebben worden deze gecontroleerd.
5. Na deze controle krijg je bericht of de retourzending is goedgekeurd of afgewezen
6. Afhankelijk van de vervolgactie die je gekozen hebt, gaan we het verder voor je afhandelen. Indien nodig nemen we nog contact met je op.
Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd
Na herroeping krijgt u het aankoopbedrag (inclusief eventuele standaard verzendkosten) zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen terug. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de betaling hebt verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen u voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht.